Hotelinrichting

Hotelinrichting is voor Maasdam meer dan alleen de juiste sfeer neerzetten. We kijken samen naar welke producten bij jouw organisatie passen en hoe jij je gasten verrast.

Wow-factor

Je wilt dat gasten zich thuis voelen in je hotel. Dat begint al in de lobby. Daar zorgt de wow-factor voor een mooie binnenkomst. Maasdam regelt dat je nieuwe hotelinrichting past bij de identiteit van het hotel en bij de klantbeleving die je wilt bereiken. Meer weten? We leggen je graag uit hoe wij denken over de optimale gebruikersbeleving en branded workspace.

54% van de hotelbezoekers zegt door een ontspannen sfeer meer plezier te hebben in het hotel. Als gasten voor werk komen overnachten, zijn ze productiever (55%) door de juiste inrichting.

Benieuwd naar wat wij voor jouw hotelinrichting kunnen betekenen?

Laat je gegevens achter, dan bellen wij binnen één werkdag terug.

Bewezen optimale gebruikersbeleving in hotels

Bewezen optimale gebruikersbeleving komt van de wetenschappelijke tak van de omgevingspsychologie. Voor hotels is een optimale gebruikersbeleving belangrijk, omdat die helpt om hospitality te versterken en klanten een zo positief mogelijke beleving te geven. Omgevingspsychologie ontstond doordat psychologen benieuwd waren naar hoe de omgeving (interieurkeuzes) invloed heeft op bijvoorbeeld positieve beleving, plezier, geluk en stressreductie.

De stroming – gestart rond de jaren 90 – heeft in de laatste tien jaar veel nieuwe wetenschappelijke inzichten opgeleverd. Maasdam volgt ze op de voet en neemt de kennis mee in het ontwerp van (hotel)inrichtingen. We gebruiken de Maasdamgebruikerskaart, die helpt om de juiste inrichting voor je hotel te kiezen.

We besteden veel aandacht aan kleuren, vormen, akoestiek, zichtlijnen, geur en diversiteit aan werkplekken in ons ontwerp. Dit zorgt voor een positieve beleving en vermindering van stress van hotelgasten en -medewerkers.

Geïnspireerd geraakt?

We maken graag kennis met je in een gesprek.

Branded workspace in hotelinrichting

Maasdam gebruikt de regels rond een branded workspace om de identiteit van je hotel in de inrichting terug te laten komen. We praten graag met je om je (gewenste) DNA vast te stellen. We gebruiken hiervoor bekende marketing- en strategiemodellen. De ervaring leert dat gasten een inrichting dat aansluit bij het DNA van een hotel, (soms onbewust) herkennen. Zij ervaren dit als positief, waardoor het de gebruikersbeleving sterk verhoogt.

Welke klantbeleving wil je?

Welke beleving wil je je hotelgasten geven? We stellen dit graag vast, zodat onze adviseurs en architecten aan de slag kunnen met een ontwerp dat past bij je organisatiedoelen. Hoe kom je achter je behoeften en wensen voor een nieuwe inrichting? We hebben verschillende workshops en quickscans ontwikkeld die je daarbij helpen.

Advies nodig over hotelinrichting?

Heb je interesse in een workshop of quickscan? Of wil je graag meer informatie over wat Maasdam voor jouw hotel kan doen? Neem contact met ons op!